Yeni Nesil Ürünler
Seramik Ürünler
Teflon Tencere & Tava
Çelik Tencere-Tava & Çaydanlık
Gıda Hazırlama
Pişirme & Kızartma
İçecek Hazırlama
Temizlik Ürünleri
Ütüler
Kişisel Bakım Ürünleri
Kampanya Ürünleri
 
Garanti ve İade Şartları

GARANTİ VE İADE ŞARTLARI

 www.mepos.com.tr sitemizden aldığınız her ürün, MEHTAP Mutfak Eşyaları Sanayi ve Ticaret A.Ş.garantisi altındadır. MEPOS-MEHTAP Mutfak Eşyaları online satış mağazasıdır. Ürünler firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Söz konusu garanti süresi iki (2)yıldır.Ürünün kullanım klavuzunda belirtilen usuller dışında kullanılması neticesinde doğan hatalardan firma sorumlu değildir.

Tamir için gönderilen ürünün azemi tamir süresi 30 iş günüdür.Bu süre ürünün tüketici tarafından tamir amaçlı teslim edilmesi ile başlar.

KARGO

Siparişinizin sistemimiz tarafından onaylanmasından sonra en geç 3(üç) iş günü içerisinde siparişiniz anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından sipariş esnasında belirtmiş olduğunuz adrese gönderilecektir. Lütfen kargo adresinizi eksiksiz ve tam giriniz. Siparişiniz sadece girmiş olduğunuz kargo adresine ve sipariş veren kişiye teslim edilir. Kargo şubesinden teslimat yapılmaz. Siparişiniz elinize ulaştığında paketin sağlam olduğundan emin olunuz,hasarlı tesbit ettiginiz ürünü kargo firması yetkilisine tutanak tutturup,hasar görmüş paketi teslim almayınız.

 İADE

 Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçe veya irsaliye ve fatura ile birlikte iade nedeninizi belirten bir dilekçe doldurup iade ediniz. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır. Verdiğiniz siparişle ilgili bir sorununuz olduğunda ürünü müşteri hizmetlerinden yardım aldıktan sonra iade edebilirsiniz.

 İADE KOŞULLARI

*Ayıplı bir ürün iade edecekseniz, kargo ücreti tarafımızca karşılanır. Diğer durumlarda kargo masrafı müşteriye aittir. Bu durumda da ürünü tekrar anlaşmalı olduğumuz kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Gelen ürün öncelikle iade birimi tarafından incelenir ve gerekir ise ürün yetkili servisine test etmeleri için gönderilir. Yetkili servisin vereceği rapor dahilin de şartlar uygun ise iade işlemi başlatılır.

*Son kullanıcılar, siparişiniz ile beraber size gönderilmiş olan faturanın alt kısmında bulunan iade ile ilgili bölümlerin doldurulması ve siparişinizin firmamıza bu fatura ile geri gönderilmesi gerekmektedir.

*Kurumsal kullanıcılar, fatura kurumsal bir firma için kesildi ise, siparişlerin kurumunuzun iade faturası ile geri gönderilmesi gerekmektedir.

*Orijinal Kutu ve Ambalajı ile birlikte geri gönderilmelidir. Orijinal Kutu ve Ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.